Συχνές Ερωτήσεις
Η υπηρεσία Remote Repair αφορά στην επίλυση τεχνικού προβλήματος απομακρυσμένα.
Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
• Καθοδήγηση για διαδικασία σύνδεσης απομακρυσμένου ελέγχου
• Διάγνωση βλάβης και επίλυσή της
• Γενικός διαγνωστικός έλεγχος
• Επιδιόρθωση προβλημάτων Windows
• Έλεγχος σωστής λειτουργίας υλικού ( π.χ. σκληρός δίσκος, θερμοκρασία )
• Εγκατάσταση προγραμμάτων
• Εγκατάσταση Antivirus
• Εγκατάσταση Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
• Δημιουργία Email
• Εγκατάσταση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε Outlook
• Επιδιόρθωση προβλημάτων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
• Εγκατάσταση εκτυπωτή και κοινή χρήση στο Δίκτυο
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε ενημερωτικό email με αναλυτικές οδηγίες για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας.
Η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη αφορά ΜΟΝΟ το λογισμικό και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό. Για προβλήματα που αφορούν το υλικό του υπολογιστή σας δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή επίλυση του προβλήματος.
Το κόστος της υπηρεσίας είναι:
30 Λεπτά/25€
1 Ώρα/35€
*Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%
Η ασφάλεια των δεδομένων σας είναι για μας απόλυτη δέσμευση.
Για να το πετύχουμε αυτό, εφαρμόζουμε όλα τα σύγχρονα και κατάλληλα για τους σκοπούς της επεξεργασίας τεχνικά (κρυπτογράφηση, ανωνυμοποίηση) και οργανωτικά μέτρα, την ανταπόκριση των οποίων ελέγχουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στον υπολογιστή σας.
Η Overloading δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών εκτός αν έχει έγγραφη
εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή
απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
Ενημερωτικούς καταλόγους και έντυπο υλικό θα λαμβάνετε μόνον εφόσον το
επιθυμείτε και το δηλώσετε . Σε κάθε περίπτωση η overloading με κανέναν
τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις
πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε
στη διάθεσή μας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά ως ασφάλεια από την
διαγραφή τους λόγω εργασιών στον υπολογιστή σας. Όλες οι πληροφορίες
κρυπτογραφούνται.
Σημειώνεται ότι η Overloading δεν συλλέγει, ούτε αποθηκεύει τα δεδομένα σας
σε καμία των περιπτώσεων και δε φέρει ευθύνη εφόσον διαγραφούν στην
διάρκεια εργασιών.
Η διασφάλιση αντιγράφων ασφαλείας είναι αρμοδιότητα του πελάτη, μόνο και
εφόσον ζητηθεί θα κρατηθεί αντίγραφο ασφαλείας σε δικό σας αποθηκευτικό
μέσο και μόνο(usb, εξωτερικός δίσκος) με δική σας αποκλειστικά ευθύνη.
Περισσότερα Εδώ
• Η ελάχιστη διάρκεια χρέωσης της υπηρεσίας είναι 30 λεπτά
• Για την εφαρμογή της υπηρεσίας απαιτείται ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο
• Η υπηρεσία αφορά συσκευή με λειτουργικό σύστημα Windows συνδεδεμένη στο δίκτυο.
Σε περίπτωση ιδιώτη σας αποστέλλετε η νόμιμη απόδειξη για την αγορά σας. Σε περίπτωση επιχείρησης αποστέλλετε τιμολόγιο αγοράς εφόσον το επιλέξετε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η Απομακρυσμένη Υποστήριξη (remote support) δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες γραφείου να έχουν γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση και να επιδιορθώνουν οποιαδήποτε απομακρυσμένη συσκευή. Οι πελάτες αξιοποιούν την Απομακρυσμένη Υποστήριξη για να αυξήσουν την παραγωγικότητα του γραφείου εξυπηρέτησης και να εξασφαλίσουν ισχυρά πρότυπα ασφαλείας για όλες τις συνεδρίες υποστήριξης.
· Σύγχρονη παράδοση υπηρεσιών σε όλη την επιχείρηση
· Ολοκληρωμένη και ασφαλής απομακρυσμένη υποστήριξη
· Ασφαλής απομακρυσμένη πρόσβαση—χωρίς VPN
Η υπηρεσία περιλαμβάνει παρουσία τεχνικών στο χώρος σας σύμφωνα με όρους που ποικίλουν ανάλογα με τις ανάγκες σας. Η απόκριση του τεχνικού προσωπικού στο αίτημά σας έχει την υψηλότερη προτεραιότητα για εμάς. Δείτε περισσότερα…
Ρώτησε ότι θες....
Κατάστημα Ίλιον
Κατάστημα Αθήνα